Mít auto je výhra a tažné zařízení Felicia k němu, to je bonus navíc. Takto bychom mohli charakterizovat běžný lidský přístup obyvatel Česka, počet automobilů v českých domácnostech totiž několikanásobně vzrostl a již dávno neplatí, že v jedné rodině je garážován jediný vůz. Takové nostalgické časy jsou dávno pryč, a budete-li hovořit s některými pamětníky, potvrdí vám, jak v šedesátých letech minulého století jako děti posedávaly v příkopu u frekventované silnice a pozorovaly projíždějící auta, jejichž počet za hodinu sotva přesáhl počet prstů na rukách.
S rostoucí životní úrovní českých rodin se stává běžným standardem mít k dispozici za autem kouli, případně přívěsný vozík. Být soběstačným v tomto směru je výhoda, kdykoli naložíte do vozíku stavební materiál, stromky na zahradu, zeminu, nábytek a koberce na chalupu, vozík se hodí i při větším stěhování svépomocí, poslouží při vyklízení bytu a generálním úklidu ve sklepě, můžete si nechat svařit ocelovou nástavbu a převážet takto lodě na vodácká putování a v neposlední řadě se může hodit stojan na jízdní kola.
Převážení kol na kouli za autem
Kdo často převáží kola na dovolenou, na výlety nebo na chalupu, jistě tento způsob ocení. Jde o nejbezpečnější a zároveň nejsnadnější řešení. Montáž stojanu i upevnění bicyklů nevyžaduje velkou fyzickou sílu a zvláštní schopnosti a pracovní postupy, převáží se nízko nad zemí, čímž se nezvyšuje těžiště jízdní soupravy, na kola je po celou dobu jízdy vidět a máte stálý přístup do zavazadlového prostoru.
Nosnost nosiče kol je omezena pouze nosností kulového čepu, ale to neznamená, že byste nemohli bezpečně transportovat i čtyři elektrokola.
Některé nevýhody toto řešení samozřejmě má, vzpomeňme kupříkladu zhoršenou viditelnost na jízdní pruh za vozidlem, prodloužení délky vozidla, což může ztížit couvání a parkování, a samozřejmě také vyšší pořizovací cenu.